fbpx

Online marketing konzultáció,

marketingstratégia tervezés

Online marketing konzultáció, SEO tanácsadás

Ha szereted egy kézben tartani a vállalkozásod dolgait és a marketingről is te szeretnél gondoskodni, akkor ma már rengeteg weboldal van, ahonnan beszerezheted a szükséges információkat. Mindezek után persze még maradhatnak benned kérdések, bizonytalanságok, amelyekben jó lenne szakértői segítséget kérni.

Felfaltad az interneten elérhető szakcikkeket, de maradtak még kérdéseid a projekted online marketingje kapcsán? Akkor keress bátran egy online konzultációra!

A tudatos marketing előnyei

Egy átgondolt marketingstratégia ezeket az előnyöket biztosítja vállalkozásod számára:

Tervezhetőség

Mindannyian ismerjük a viccet a gyors, hatékony és jóáras munkáról, ahol a jelzőkből kettőt lehet választani. A megoldás a tervezhetőségben rejlik és a szoros projektmenedzsmentben. Precíz tervezéssel nem kell kapkodni, magas minőségben és kedvező díjak mellett készülhet a munka. Nincsenek kihagyott lehetőségek, elfelejtett fontos dátumok és utolsó pillanatban kiélesített kampányok.

Mérhető hatások

Az online marketing legnagyobb előnye az offline társához képest, hogy minden eredmény konkrétan mérhető. A megtérülések, a hatások pontosan felmérhetőek, amennyiben tudatosan építjük fel a marketingfolyamatokat.

Költséghatékonyság

A tudatos célzás, pontos ütemezés mellett költséghatékonyan dolgozhatunk a marketingfeladatokon, hogy a lehető legjobb ROI-t, megtérülést érjük el.

Egy marketingterv és -stratégia kialakítása ugyanúgy alapvető fontosságú, mint a vállalkozásod üzleti tervE. 

Marketingstratégia kialakítása

Szeretnéd, hogy a vállalkozásod fejlődése az online terepen is zökkenőmentes és hatékony legyen?
Nem tudod, hogy a keresőoptimalizálásra vagy a hirdetésre költs elsőként?
Nehéz eldönteni, hogy szükséged van-e e-mail marketingre vagy céges Instagram fiókra?

Egy átgondolt marketingstratégia rengeteg időt és pénzt spórol a vállalkozásodnak. Vargabetűk, alkalmi felindulásból elkövetett kapkodás és vaktában próbálkozás helyett egy strukturált menetrend szerint oszthatod el a marketingfeladatokat. Átláthatod a teendőket, összehangolhatod az alvállalkozók munkáját, optimalizálhatod a marketingköltségeket és a vevőid felé egységesen közvetítheted a céged üzenetét.

Egy közösen kiválasztott időpontban felteheted a kérdéseidet és szakértőként segítek, hogy rendszert teremtsünk a beszerzett infók közt. A tanácsadás történhet személyesen vagy online, egy videóbeszélgetés keretei közt is, amelyik számodra jobban megfelel.