Szövegírás

Írni mindenki tud.
Miben más a profi szövegírás?

A vállalkozásod online jelenlétének alapját nagyrészt a szöveges tartalmaid alkotják. A közösségi oldalad posztjainak hangvétele, a weboldalad értékesítési szövegei alapján alakul ki a kép rólad a vásárlóidban, ügyfeleidben. Írni bárki tud. Egy blogger ügyesen fogalmaz a saját hangján. Egy profi szövegíró más stílusában, az üzleti célokat szem előtt tartva is kifogástalanul ír.

Ahhoz, hogy sikeresen építhesd a márkádat, arra van szükséged, hogy megnyerd és megtartsd az emberek figyelmét – ehhez pedig ismerni kell a vásárlóidat, a gondolkodásmódjukat, hogy milyen problémákra keresnek megoldást, amikor hozzád fordulnak.

Ha ezeket a kérdéseket megválaszolod és az érdeklődésüket kiszolgálod, akkor növelheted az elköteleződést és vásárlókká, majd visszatérő ügyfelekké válhatnak. A szövegírás ebben segíthet neked.

A szövegírási szolgáltatás során a célcsoportodnak megfelelő hangvételben és stílusban, az érdeklődési körüknek megfelelő tartalmat állítunk elő, ami illeszkedik a megjelenési platformhoz is. A jó eredményekhez informatív, keresőoptimalizált blogbejegyzésekre, frappáns, figyelemfelkeltő hirdetési szövegekre és érzelmeket kiváltó közösségi média posztokra van szükség.

Milyen szövegekre lenne szükséged?

Keresőoptimalizált szövegírás

Részletek

Keresőoptimalizált szöveg abban segít, hogy a Google keresőben feltett kérdésekre legyen lehetőséged válaszolni a weboldalad tartalmával. Így az érdeklődőből elérhető, megszólítható weboldallátogató lesz, ezt a forgalmat pedig célzottan tovább lehet irányítani.

A beérkező, organikus forgalmat tovább lehet irányítani további blogbejegyzésekre, a termékeidre vagy szolgáltatásaidra, vagy akár később célzott hirdetéseket is megjeleníthetsz a weboldaladat korábban meglátogatók számára.

Ha tudod, hogy mit keresnek az emberek és milyen kifejezésekre kell koncentrálnod, akkor ezt a forgalmat megnyerheted a vállalkozásod számára.

A szövegírási szolgáltatás keretei közt kérheted a keresőoptimalizált tartalmak teljes megírását is. Amennyiben van belsős szövegíród, aki elkészíti neked a tartalmakat, akkor akár keresőoptimalizált vázlatokat is kérhetsz és azokból tovább dolgozhattok házon belül.

Webszövegírás

Részletek

Minden céges weboldalnak vannak magától értetődő részei: a vállalkozás bemutatkozása, a szolgáltatások bemutatása, a kapcsolatfelvétel.

Fontos, hogy ezek is érthetően és stílusosan legyenek megfogalmazva.

A profi megjelenésen túl a szövegeid fogják megszólítani a weboldalad látogatóid, ezen múlik, hogy érdeklődővé vagy épp vásárlóvá válnak-e.

Blogírás

Részletek

Egy céges blog a lehető legjobb online platform arra, hogy hatékonyan megválaszold az ügyfeleid felmerülő kérdéseit és kapcsolatot alakíts ki velük.

Hetente egy-két bejegyzésben egyszer és mindenkorra megválaszolhatod a gyakran feltett kérdéseket, tehermentesítve az ügyfélszolgálatot. Kifejtheted azokat a kapcsolódó, kiegészítő jellegű témákat, amelyek a weboldalad szerkezetébe nem illettek bele. A belefektetett energia pedig kamatosan megtérül, hiszen a vásárlóid, ügyfeleid értékelni fogják a figyelmet.

Közösségi médiatartalmak megírása

Részletek

Vár az Instagram, a Facebook, a LinkedIn… a célcsoportodhoz szóló, valódi tartalmak sose mennek ki a divatból.

Fontos, hogy a vállalkozásod profiljának megfelelő felületeket válaszd ki és ott aktívan jelentkezz friss tartalmakkal. Felkeltheted a célcsoportba tartozók figyelmét, fenntarthatod az érdeklődésüket és kialakíthatsz egy személyes kapcsolatot velük.

Egyenesen és instant megszólíthatod őket a posztjaiddal, a képeiddel és a videóiddal, kikérheted a véleményüket és beszélgetést kezdeményezhetsz az oldalakon és csoportokban. Neked csak kezdeményezned kell és a visszajelzések kiértékelésével fejlesztheted a vállalkozásodat.

Ha szeretnéd a megfelelő hangvételben és stílusban, jól megfogalmazni a célcsoportodnak szánt üzeneteket, akkor a szövegírás ebben a segítségedre lesz.

Sajtómegjelenések elkészítése, online PR

Részletek

Mi jelenik meg rólad az online sajtóban? A PR megjelenéseid szövegei is legyenek profik, klisémentesek és emlékezetesek.

Egy-egy újításodról, változtatásodról érdemes lehet sajtóközleményt kiadni és eljuttatni a megfelelő médiumokhoz. Adhatsz egy mélyebb interjút a céged történetéhez, profiljához kapcsolódóan, hogy nagyobb ismertségre tegyél szert.

Ezek a külső megjelenések a keresőoptimalizálás részei is lehetnek egyben, amennyiben az online cikkben szerepel a weboldaladra mutató link. Ha megfelelő helyről, jó minőségű weboldalról, a vállalkozásod témájában releváns portálról származik ez a hivatkozás, akkor a honlapod hitelességén és így a keresőben elfoglalt helyezéseiden is javíthat.

Ezeknek a megjelenéseknek a megszervezésében, a tartalmak elkészítésében és a megfelelő hivatkozások elhelyezésében is kérheted a segítségünket.

Tartalommarketing tudatosan 

Az üzleti céljaidat úgy tudod teljesíteni, ha egy jól megtervezett, kijelölt úton haladsz. A tartalmak tekintetében sincs ez másképpen. Úgy lesz a leghatékonyabb a marketingszövegírás, ha összehangoltak a weboldaldalon és a közösségi médiában megjelenő üzeneteid és egy átgondolt stratégia alapján irányítod a vevőid figyelmét a szolgáltatásodra, termékedre.

Az online marketing hatalmas előnye, hogy minden eredmény visszamérhető. Láthatod, hogy mely blogposztok teljesítenek a legjobban, melyik Facebook bejegyzésed kavarta fel leginkább az állóvizet és melyik sajtómegjelenés hozta a legjobb forgalmat. A mérés pedig nem öncélú: ezeket az eredményeket felhasználhatjuk a következő tartalmak megtervezéséhez.

Érdekel a közös munka?

Üzenj a kapcsolati formon keresztül és 1 munkanapon belül megkezdhetjük az egyeztetést!